Spelning igår! Wohoo Y95 4-life! :D

Hejhej bloggen! Tänkte visa er 2 bilder. Ja , bara två bilder. Resten blev suddiga vilket gör mig otroligt galen!
:@ Arrrgghhhh!

Haha iaf, här får ni bilderna. Kommer länka till young95's youtube så ni kan kolla in deras videos!

Gitarr: Simon Trummor: Philip

Simon , Philip och Richard!

Nu fick jag tyvärr ingen bild på Lukas(Basisten) men jag lägger in en som jag hittade på google! Hehe han måste ju också få vara med!




Här får ni en video också! Om ni klickar på den så kommer den upp i ett nytt fönster , och så kan ni klicka in på deras youtube!






Puss puss!! :P // Olivia

Kommentarer
Postat av: li

2009-11-06 @ 20:04:51
Postat av: Lillan

Wiiiiiii :D <3333 bästa ever! längtar till 20 november...

2009-11-06 @ 20:06:11
URL: http://neeaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0