x)

OM MIG:

1. Hur lång är du? Ca 156-158
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag vill jobba med något som har med musik att göra! :D
3. Vad pluggar du? Grundskolan .. ?
4. Har du långt hår? Mitt i mellan...
5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrun!
6. Sminkar du dig? Ja, fast inte när jag typ är sjuk eller på sommaren!
7. Har du haft sex här månaden? Nejj.....
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Ljusblå :P
10. Har du kysst någon idag? Njet... :/

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? Japp :)
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda är lika bra! ;D
3. Hur många syskon har du? 2 st. En lillasyster och en lillebror!
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Asså jag kan inte fatta hur otrolig Billie Joe Armstrong är!
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Kommer inte ihåg... :O
6. Hur många ställen har du bott på? Tre typ... hehe
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Det är olika... x)
8. Vilken familjemedlem är snällast? Jag är snällast av alla i familjen! Mohaha xD
9. När hittade du senast på något tillsammans med ditt syskon? Idag typ! (Lyssnade på Amy Diamond lite)
KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Todayyy!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Lillan pille snopp! ;D
3. Har du kysst nån kompis? Nope..
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej..
5. Vem har du varit kompis med längst? Sarah!
6. Vem känner dig bäst? Lillan :)
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? en månad typ.. kanske mindre :O
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej, tror inte det.. :/
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Guud nejj...

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? Pyjamas.... :P
2. Har du bytt om idag? Yesss ;)
3. Favorittröja? Min paramore t-shirt!! Hell Yeah!
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? En snygg tröja :P
5. Har du gett bort kläder nån gång? OFC! :D
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Japp..jae, mam
7. Har du handlat kläder genom internet? Min mamma har gjort det åt mig... :P
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej , varför skulle jag??
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? kjol... :O
10. Vad använder du för skor? Converse typ.. Men jag har aldrig skor inomhus.. xD

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Japp ^^ :O -.-
3. Vara dig själv? Självklart, vem annars ska jag vara?? ;D
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja, jag badar inte naken direkt.. xD
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Men vafann...? :/ :O
6. Pierca dej? Ja, jag vågar. Fast jag vet inte om jag vill det... :P
7. Ge dig på utmaningar? Hell yeaahh!
8. Ha sex på offentlig plats? Jag vet väl inte... :O
9. Vara omogen? OFC!! Lol.
10. Äta småkryp? Aldrig!!!!! Euuw.. :/

SKOLAN:

1. Vad heter din skola? Sjöstadsskolan.
2. Vad heter din favoritlärare? Camilla och Karin G!!
3. Vad är ditt favoritämne? SO, engelska och musik!
4. Snyggaste läraren på skolan? Edward Cullen ;) (DRIIV)
5. Har du bra betyg? Jag har inte betyg ännu, fast mina utvärderingar är väl helt ok ;p
6. Tråkigaste ämnet? Matte... :S
7. Har du skolkat mycket senaste året? Nej, jag är en duktig flicka ;D !!
8. Hur tar du dig till skolan? Gååår...
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan?  Nej nej nej...
RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? Nope... :O :/
2. När tuggade du tuggummi senast? För typ 10 minuter sen! xD
3. När var du på semester senast? Jag reste till USA i maj det här året, fast sen har jag ju rest inom Svennelandet ;)
4. Vilken färg är det på din tandborste? Vit med rosa detaljer ;)
5. Är ditt hår tråkigt? Japp... Måste klippa det!
6. Vad har du för påslakan just nu? Typ rutigt, tror jag.. xD
7. Vem såg dig naken senast? Jag...
8. Hur ofta duschar du? Every day.. ;) Måste ju vara fräässhh..
9. När ska du gå och lägga dig? Snart, är ganska trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0