Yooyooooo!

Hej alla glada männsikor!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen, jag har haft väldigt mycket skola och mycket läxor! Moving on....
Idag så slutade jag skolan efter lunch! WEAH , JAG HAR LOV NU!!!!!! :D Jag och lillan drog till sickla, där köpte jag en ansiktsmask och en ögonskugga. Sen drog vi till donken där åt vi en paj och en glass :P TJOCKISAR!
Iaf, när jag kom hem så chillade jag bara lite, lyssnade på musik. Aa the usual! Sen så gick jag och min lillasyter till en nyöppnat ställe som heter Hemmakväll! Där köpte vi chips och godis, mummssss :P
När jag kom hem så serverades det SUSHI!!!! :D Nu är jag proppmätt, jag har typ lyssnar på musik hela kvällen, och haft webb med Philip och Richard, det va kul! :P

BTW , i några tidigare inlägg så bloggade jag om min önskeoutfit, tröjan där har jag nu beställt! I'm so excited! Den är så snyggggg, ammagaad! Jag ska nog ha på mig den på paramore konserten!
Ajja nu pallar jag inte blogga mer, ville bara berätta att jag lever, imorn ska jag typ till IKEA, vi får hoppas att vi hittar ngt där!

TTYL! // Olivia

Kommentarer
Postat av: Lillan

Woohooo! Det kommer bli så jävla kul på konserten... :D <3

2009-10-24 @ 12:57:37
URL: http://neeaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0