New Hair!

Halliii halllååå ;) Tänkte göra ett litet inlägg , eftersom att jag inte har ngt att göra! :P Just nu sitter jag helt enkelt och tråkar, skulle egentligen gått ut på en långpromenad runt stan med Lillan, fast det blev lite ändrade planer. Dom här senaste dagarna har det hänt lite olika saker :P Jag har färgat en slinga rosa i mitt hår ( Slänger in en bild, OBS är inte klar med den ännu) , jag har sovit över hos Richard med, Lillan, Simon, Lotta, Ellinor och PH :DD , träffat Armin, Lotta, Ellinor och Lottas granne i Hässelby Gård x) OSV! Igår så chillade jag , Lillan och Richard inne i stan! Det var trevlish som vanligt! :P

Har egentligen inte så mycket mer o säga.. Jooo juuste! ALLA KOMMER TILL SATELLITEN I SOLLENTUNA 14/5! YOUNG95 kommer spela då :D Ta med er vänner och familj! Det kmr bli azuuum!!! ♥


Mitt hår!! :D ( Inte världens snyggaste frilla , men fuck the what?! :P )




TTYMFL!! :P // Olivia ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0