Ingen märkvärdig rubrik!

Heeejjj bloggillibloggen ;) Just nu sitter jag och drogar All Time Low! Grymmaaa snubbar där :DD :O Iaf... Idag har vi haft SO-prov, och jag kände mig säker asså ! :O Helt otroligt, det va inte så svårt som jag trodde att det skulle vara xD Wiihoo! Jag är ganska glad även om jag är snorig och hes, min gitarr är fixad nu ( strängarna va sjukt långt i från grepp-brädan :P ) , jag har druckit kaffe, på fredag är det lov och jag älskar mina vänner!!! :DDD Kan inte bli mycket bättre, fan just nu är allt perfa, tipptopp, fantasktiskt!!!! :) ♥ Känns jävligt grymt! Jag har inprincipt lärt mig Turn Right med Jonas Borthers, på gitarr, plockning dåra :P

Igår var jag i Facka Norum med tjejerna :D ( Nacka Forum för alla sega xD) Det va riktigt trevligt må jag säga! Drack en stor vanilj latte och åt blåbärspaj! Pajen va dock inte så jättegod :( Men men, faan va jag skrattade igår XD Minna är ju bara förjävla härlig! Löööv her! Lillan hade sockerfall innan vi hade kommit till Espresso House!

Lillan - '' Jag kommer vara fett sur nu, för jag har lågt blodsocker, måste ha något sött!!''

Jag- '' Kom vi drar till Espresso House!''

Lillan- '' Men asså jag tänker inte lägga ner pengar på något onödigt!''

Jag-'' Så du anser att något som kommer göra dig hyffsat glad resten av dagen är onödigt?''

Lillan- * Går och köper en bulle och en flaska cola*

Minna köpte en stor chai latte och en varm macka :D Haha juuuste checka in läckerbitens blogg!!

www.minnasord.blogg.se



Min latte ♥


Dålig kvalité, men men :P Fina pojkar! <3





Allt för mig!!! // Olivia ♣ Alessandra ♣

Kommentarer
Postat av: Phelipe

naw vad gulligt med en liten bild på oss där på slutet xD

2010-04-09 @ 18:17:15
Postat av: Olivia Smiileyyy Sundell

Ofc ;) Haha :D <33

2010-04-13 @ 18:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0