Kommer inte på någon bra rubrik... -.-

Hellooooo sexy mamas!! ;D Wazzup?

Själv lyssnar jag på musik, för tillfället Låter För Barnen - Ken Ring!

Sjukt bra låt, lite hemsk dock :( :/

Aja, den här veckan har varit riiiiktigt chill :O

Måndag : Friends-dag ( lekar osv, slutade tidigare )

Tisdag : Idrottsdag ( slutade tidigt)

Onsdag : Friends-dag ( lekar osv, slutade tidigare )

Torsdag : LEDIGT

FREDAG : LEDIGT

Juuste, på fredag var det GIG!! Woohoo Young95♥ & Last Breeze :D

Om jag får säga det själv, så var det nog en av dom bästa gigen Y95 pojkarna har haft! ;)

Riktigt kul asså, det kommer bli något stort av dom, det kan jag lova! ;D

Jag har bara tagit det lugnt den här veckan, varit med kompisar osv :)

Igår var jag i Södertälje med familjen , min farbror, hans sambo och min lilla kusin !! Vi var på Torekällberget! :P Ganska kul faktiskt, det var länge sen.. Vädret var super härligt, soligt och sjukt varmt! :O ME LIKE!

Haha men jag ska kanske sätta på en film eller så nu!

TTYL!! // Olivia :D ♥

Kommentarer
Postat av: hehehe

när började du lyssna på ken ring

2010-05-23 @ 11:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0