Update! :D

Helluuu everybody!! :D


Tänkte berätta om min helg!

Fredag: VALBORG! Jag , Minna och Lillan drog till Hammarby Backen och kollade på majbrasan där ( sjuuuukt dåålig) själva så kallade ''brasan'' va väldigt mesig, plus att det var dåligt väder :(
Ajja, vi lyckades rädda kvällen med godis, glass och läsk + en film ( Precious )!! ;D

Tjejerna sov alltså över hos mooii...

Lördag: Vi vaknar runt 10, går upp och äter frukost.. Sedan ringer Minnas mamma och frågar om vi vill åka till Gröna Lund. Jag tappade typ hakan :P Hon va sjukt snäll och bjöd oss tre på varsitt åkband!!! :O:O TAAAACK ÅTERIGEN! <3 , haha.. Så vi fixade och snabbt och drog till Minna, där fick vi pengar och vi drog till Gröna Lund direkt! Det första jag möttas av var såklart FJORTISAR, men men , är man på Gröna Lund så är man ;)

Där hade vi det BÄST! Hahah fyyfaan va vi hade det kul tjejer ;DD ÄLSKAR ER! <33

Efter det så drog vi hem, det var egentligen tänkt att vi skulle sova hos Minna, men det sket sig xD Det fick bli att alla sov hos sig! ;)

Söndag: Det började med lite plugg på morgonen, sen drog jag och min familj till min kusin! Han fyllde 20 år! GRATTTIIIS SEBBE ;)

Haha där fikade vi en massa gott :D Fast jag dissade dom ganska snabbt ;) ^^

Jag skulle möta Minna och Linnea.. Vi tre drog in till stan.. Fast det blev dock lite sent så alla affärer hade typ stängt :( Snyyyft.. Vi kollade iaf lite i Björns Trädgård sen stack vi hem!

Lite senare mot kvällen så gick jag på promenad med grannens hund Sorba som förövrigt är sjuuukt söt ^^


Det var väl typ min helg ;)


C YAA LATER ;) :DD <3



Kommentarer
Postat av: nova

fin blogg :D

2010-09-03 @ 13:48:32
URL: http://Http://novafelldin.devote.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0